zaterdag 12 augustus 2017

Workshops Imaginarium Festival Tietsjerk Friesland

Beste dansers, het is de eerste keer dat ik op dit festival workshops mag komen geven! Ik ben er vlakbij opgegroeid en weet dat het park prachtig is van vroegere wandelingen, en nu is het nog eens opgeknapt ook! Ik voel me dus vereerd hier mijn bijdrage aan te mogen leveren 
Dat wilde ik doen dmv. een dans-aanbod van verschillende dansstijlen, zodat hopelijk velen met elkaar van het dansen zullen kunnen genieten!
Daarom zal ik een mix brengen van Iers, Schots, Engels en Nederlands en dansen die bekend zijn in de Balfolk / volksdans - wereld. Welkom!

Workshops worden geven op de Main Stage om 13:15u, 15:15u, 17:15u, 19:15u - zie het tijdschema:


We verheugen ons erop jullie daar te zien en met elkaar te dansen!